BADAT I TROSA :)

Hejsan 

i dag har jag,Sofia och sara badat och det var 17 grader. Sofia vägrade att hoppa i i början så jag började kasta sjögräs på henne och hon blev ganska arg och började kasta tillbaka.Sen så började jag stänka vatten på henne och då blev ganska galen. Och sen så sa jag att vi skulle hoppa tillsammans hon ba nej jag hoppar 20sek efter dig jag ba nej hon ba ockej 30sek nej vi hoppar tillsammans sen så hoppade jag så räknade hon til sju du vet den där 123 på det fjärde ska det se på det femta gäller det på det sjätte smäller det på det sjunde gör jag det så hoppade hon. Sen så badade vi en stund.Sen när vi skulle gå upp så tog sofia sin handduk och där i låg hennes tröja, gissa om min klantiga kussin tappade den i vattnet?? Japp helt rätt den flöt i vattnet när hon skakade handduken.Jag började ass garva. Vi får inte tag i tröja  så hon sprigen och letar efter en pinne i stället för att hoppa i. Jag ba men snälla Fia hoppa i och hämta den hon ba nej men jag fryser jag  a men vad tror du jag gör da?? Vi står och tjafsar medan tröjan flytter längre och längre bort. Sen hoppar båda i och simmar efter tröjan som har åkt bort en bit. Och jag känner hur sjögräset virar  sig runt mina ben och jag får panik och simmar det fortaste jag kan tillbaka till brygga. Och jag och sofia börjar ass garva åt hur jävla klantig hon är. Nu har vi spelat mini golf och jag står i kiosken och skriver i bloggen

aja hejdå

//M

ha det bra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0