Hejsan

I dag har jag inte gjort så mkt.
Jag gick med mamma på promenad i morse, vi är hund vakt åt mammas kompis hund så min syrra höll i henne och jag höll i min hund Bella,Bella la sig ner på marken och orkade inte gå mer så jag bärde upp henne och började gå.
Då undrade Zoie typ vad jag höll på med och skulle gå precis framför mina fötter så jag råkade trampa henne på tassen och mammas kompis hade varnat oss att hon kan bitas om man trampar på hennes tass för att hon vill försvara sin kropp.Ja hon bet mig i benet så jag börjar gråta för det gjorde så jävla ont.Så byxorna gick sönder fett mkt och jag hade jätte ont men som tur var så blev det inget bit märke i benet.
 

// M
ha det bra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0