....

Precis när jag trodde att jag var på väg på att bli lyckling... vände sig allt till ett helvete igen.
Jag ställer min massor av frågor varje dag.
Varför just jag? Vad har jag gjort? Vad har jag gjort för fel? Varför blir vissa vänner så falska mot mig?.
Allt var så lätt när man var liten.Man kunde vara med vem som helst och man blev kompisar direkt, Nu blir man dömd för den man är.Jag fattar inte hur vissa kan vara någon som dom inte är för att få vara med vissa personer.
Även om mitt liv känns piss så har jag ända kännt mig glad den senaste månaden/månaderna för jag har blivit så nära kompis med två underbara personer. Tack för att ni finns <3.
Jag pallar inte bry mig om det som händer runt omkring mig för jag är i min egna lilla bubbla.
Jag vill bara få ut mig allt för nån och gråta, gråta tills jag inte orkar längre tills det inte finns några tårar kvar.
Katta du vet vad jag menar?
igår när jag messade med dig kändes det bra men ändå jobbigt på nåt sätt,bara att kunna gråta ut allt kändes som en lättnad..
Jag måste snart börja om från början.Leva nu och inte sen.Ha kul och inte bara känna sorg. Mitt hjärta är tomt bara minnen kvar. Jag måste hitta nåt sätt som jag kan läcka mitt hjärta från allt dåligt. Tänka bort och bara tänka på nuet och glömma allt annat som har hänt, börja om på nytt.
Men jag vet inte hur jag ska göra kommer inte klara mig längre,jag behöver nån vid min sida som kan ge mig stöd och säga hur jag ska börja allt. Om allt inte blir bra snart ger jag up helt och hållet för jag pallar inte känna att det gör ont för att smärtan är så stark...
I need you bestfriend more than ever, i miss you CB <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0