JAG SAKNAR DIG <33

jag tror du vet vem du är men om inte Clara Bjuvensjö jag saknar dig<333
jag vet att vi träffas på träningarna och så men jag saknar det vi hade förut, vi var med varandra nästan varje dag och vi var med varandra varje helg. Jag har inte dig i Skolan längre. ända sen du bytte känns det som om vi har glidit isär :(
Jag saknar dig och dom gammla tiderna...<3
Det är snart två år sen ni bytte skolan och det gör mig ibland ledsen att vakna på morronen och veta att jag ska till skolan och du inte går där längre. Det får mig bara att längta till träningen för att få träffa dig...
Men på träningarna pratar vi inte så mycke heller, ibland på fb,msn eller när vi messar då pratar vi med varandra.
Jag har många minnen med dig och jag kommer ALDRIG ALDRIG att glömma dom för vad som än händer så finns dom alltid kvar i huvet och kommer alltid att göra för dom är med dig gumman <33
Du har det säkert bra i kunskapsskolan med Sofia,Lina och Felicia och det är bra.
Jag tänker iband hur skulle det vara om du inte hade bytt skola?
Clara jag vill att du ska veta att jag fortfarnde alltid finns här för dig vad som än händer.
Och du kan lita på mig i alla lägen..
Och jag vet att jag kan prata med dig om allt för jag litar verkligen på dig.<3
Mina minnen med dig är oförglömliga jag kommer att komma ihåg dig i hela mitt liv för du är en dom mest underbara vännerna jag nångon sin haft och kommer att ha.(hoppas jag iaf)
Att veta att jag inte har dig vid min sida i Skolan tar kål på mig...
Utan dig känner jag mig tom och att ja inte har nånting kvar av dig förutom minnen...
vi har kännt varandra sen 3an när borde du och jag började i sturebyskolan.
Men när du sa att du skulle byta till Kunskapsskolan till 6an blev jag jätte ledsen för att du betyder så otroligt mycke för mig och jag hoppas att du vet att du alltid kan lita på mig.
Att få lära känna dig har varit helt jävla underbart och jag hoppas att vi inte glider isär helt utan att vi kan fortsätta livet ut...
 texten kanske inte säger allt men jag vill att du ska veta att JAG SAKNAR DIG GRYMT MYCKE & JAG ÄLSKAR DIG OTROLIGT MYCKE, DU ÄR EN HELT JÄVLA UNDERBAR MÄNNISKA. JAG  VILL VERKLIGEN INTE FÖRLORA DIG GUMMAN...<3 OM JAG GÖR DE SKULLE JA MÅ SÅ DÅLIGT ATT JA SKULLE TA SJÄLV MORD JAG SKULLE INTE VILJA LEVA LÄNGRE... CLARA BJUVENSJÖ DU HAR FÖRÄNDRAT MITT LIV OTROLIGT MYCKE...
JAG ÄR RÄDD FÖR ATT DU SKA LÄMNA MIG. SNÄLLA GÖR INTE DET FÖR JAG SKULLE INTE KLARA MIG LÄNGRE.

ÄLSKAR DIG OTROLIGT MYCKE GUMMAN <3333






Kommentarer
Postat av: c

lämnar dig aldrig.

2009-12-28 @ 18:12:42
URL: http://claraochfelicias.blogg.se/
Postat av: c

gamla bilder :D <3

2009-12-28 @ 18:23:03
URL: http://claraochfelicias.blogg.se/
Postat av: Malin

haha Jag vet jag har knappt några från nu :S<3

men lika söt där som nu :* <3

2009-12-28 @ 21:55:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0