Min dag...

såg ut så här ställde väckar klockan på 07.00 men gick inte upp förns mamma väckte mig runt 8 nåt sånt...
packar klart det sista efter som vi skulle åka upp till idre fjäll och bo hos farfar.
äter frukost och sen åker vi runt 10-11.
På vägen har jag så jävla tråkigt så jag messade med Clara gumman<3,Dogge och Dennis.Det fick mig att glömma hur lång tid det tog(6-7 timmar).
Efter dom långa timmarna som ändå kändes ganske snabba på något sätt :O så äter vi middag med farfar och sen är det nån sammanfattning av idol. Men ja pallade inte se på de så ja satte mig vid datan, har suttit vid den sen dess. Sen så Chattar jah med Clara. Vi pratade om hur kul det hade varit om hon hade följt med. Clara nån annan gång?<3
nu ligger jag i soffan och lyssnar på musik och bloggar är inte ett dugg trött, haha jag som alltid brukar vara det :)
men nu ska jag inte skriva mer, skriver i morron. Kanske ska träffa kusin och hennes kompis hoppas det inte är nån av hennes kompisar som spelar handboll i Gurra :S sorry Fia.

känner för att lägga in lite bilder:






ego bilder :O haha ;P
juste i morron ska jag försöka hinna göra en ny desing...
har redan bestämmt hur den ska se ut hoppas ni kommer gilla den :)

Godnatt sov gott
/ M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0