Hemma

Hejsan nu är jag hemma från stan.
Jag och Amanda var och kollade på bio 2012 såg vi.
Den var jätte bra,det såg skit verkligt ut allt som hände.
Haha juste innan själva filmen hade börjat, satt det 8 kompisar
framför oss.Precis när reklamen var slut och filmen ska börja säger en av tjejerna
VILKEN FILM VAR DET VI SKULLE SE?

haha jag och Amanda började as garva.
Efter bion åker vi till bandhagen och möter Katta(Arne)
vi går vägen där jag bor,vi sitter på en bänk utanför min gård.
Vi flummar lite och pratar.
Sen kommer det typ 4 eller 5 skumma gubbar.
Så katta säger kan vi inte gå jag vill inte sitta har när dom kommer
så vi gick en sväng och bara pratade.Visade Amanda var Anton bor.
Det får det att låta så kort men vi var med varandra nån timme eller två.
Sen gick katta och Amanda till t-banan och jag svängde upp till mig vi var precis
vid min gård så jag hade inte så långt att gå.
Och nu sitter jag här och bloggar.

//Malin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0