KUL

hejhej
så var jag i skolan så klart.
Och i dag så skulle jag och amanda
äta uppe i högdalen men vi missuppfattade
varandra så det var bara hon som hade med pena
fast jag trodde hon skulle betala hela den här gången
för jag gjorde det förra gången.
Så vi skulle gå med Dogge och Dennis
till högdalen för vi skulle ha jumpa med skolan.
Så efter lunchen gick jag och amdnda och låste upp min
cykel.Och väntade på dom där.
Och vi hade helt glömt bort att dom sa att vi skulle gå till taleb(stavning?)
så vi gick ju efter en stund för det var ju skit kallt.
Så när vi kommer upp till högdalen så ser vi Dennis och Dogge
gå med Elin,Klara och Denize från tunnelanan.
Sen ser dom oss och börjar skrika jävla dissare asså.
Så vi säger ju men vi ni skulle ju komma till vitan.
JA men vi gick ju till taleb direkt, vi skulle ju träffas där
säger dom då.
Så jag och amanda börjas skratta för att vi hade glömt bort att dom sa till
oss i koridoren att vi skulle komma upp till taleb.
Så sen så förlät dom oss.

Sen efter vollybollen med skolan så följde Amanda med mig hem.
först så åt vi risifruti och satte oss vid teven.
sen så skulle amanda spela nintendo.
så hon var helt borta när man skulle prata med henne.
Så hon spelade nintendo och jag kollade på hennes iphone.
sen så satte vi oss och pluggade.Sen kom mamma hem.
Och Sara(syrran) hade köpt en halloween dräkt.
Så jag gick ut i köket tog på mig masken och gick igen
badrummet så att Amanda inte skulle se mig.
Sen så kommer jag upp bakom soffan brevid hennes
ansikte.Så hon vände sig om och såg mig och hoppade till
och hon skrek och hon ställde sig upp och sprang en bit.
Sen så började jag och Amanda ass garva så vi fick ont i magen.
Och så fortsatte vi att plugga.
Sen så skämmde mamma ut mig.
orkar inte skriva vad hon gjorde.


//M
HA DET BRA PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0