Match i dag

Hejhej
idag så har jag varit i skolan som vanligt.
På lunchen gick jag och Amanda upp till högdalen och tog en
kebabtalrik.
Sen så gick vi till simhallen vi skulle möta Cissi och
dom andra i klassen där.
För vi skulle träna inför vollyboll DM som vi ska var med i.
Det gick bra, det va jätte kul.Sen följde Amanda med mig hem
för hon skulle kolla på min match i dag.
så vi stekte hamburgare och gjorde makaroner.
sen så åkte vi till sjöstadshallen.
på tunnelbanan mötte vi Sofia och clara.
Och sofia hoppade på mig och skrämde mig och jag blev
skit rädd.
Aja men vi vann i alla fall matchen med 20-14 mot gustavsberg.

Förlåt för dålig upptatering.


//M
ha det bra Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0