SAKNAR SCHWEIZ 09

I sommras var Årsta brudarna och jag nere i Schweiz.
Fy fan vad vi hade det bäst.
Jag kommer aldrig att glömma sommaren 09.
Sista dagen i Schweiz var faktist inte så jätte bra
alla börjae bråka över en sak och sen började man
gråta över helt Andra saker.

Så när jag grät så tröstade 3 tjejer mig väldigt mkt
och jag vill tacka Jennifer,Lina och Clara.
Tack för att ni fanns där.
Mest tack till Jennifer som jag pratade med mest
du verkligen fattade vad det handlade om.
FAN VAD JAG SAKNAR DIG GUMMAN.
HOPPAS DU KOMMER TILLBAKA TILL LAGET.

JAG SKA INTE BARA BERÄTTA TRÅKIGA SAKER.
första dagen vi kom till schweiz så var klockan kanske runt
11-12 nåt sånt kommer faktist inte ihåg.
Sen så delade jag och Söta kantima rum.
Roligt Gumman.Vi garvade nästan hela nätterna.
andra dagen började träningarna.
1 träning per dag och sen match på kvällen JÄTTE KUL=)
Vi vann alla matcher förutom 1 så det var jätte kul.
Sen en dag bjöd ett schweizigt lag med oss till en äventyrspark.
Stackars Matilda gumman behövde åka med en Tysk kille i bärgodalbanan.
Han spelade i Handbolls laget vi mötte den dagen.
Sen så skulle han och hans pappa äta middag med oss på en resturang
eller dom kom när vi fikade efter maten.
Så alla kommer fram till Matilda och säger där är din Kille.

Ajaj jag kan inte sitta och skriva allt roligt vi har haft.
TACK för 5 underbara dager med er <3
NI ÄR BÄST<3
RÖD OCH VIT,VIT OCH RÖD ÅRSTA,ÅRSTA,ÅRSTA HEY
HAHA
HEJDÅ

//M
HA DET BRA PUSS
BILDER FRÅN SÄNTIS SISTA NATTEN



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0