Hanna här ! :)

Hejsan, hanna här. eller agbe, som malle, malen, och malin säger :D <3
Malen hette typ på msn om nån ville gästblogga och SJÄLVKLART gör coola hanna det!
Idag så har jag varit i skolan, köpt nya knäskydd och ett armbågsskydd. sen tränade jag med coola MALEN! Hon va as grym as always, och jag sög men iaf! :D asså jag vet inte vad jag ska skriva för jag är sämst på det men en sak, ska jag starta en egen blogg ? och vad ska den isånnafall heta ? ;) hehe..... men jaja, det va allt jag hade att skriva, ha det bra!
/ Hanna agbelin, agbe, agge, hanni, hannapanna o ja vettefan.... och visst e malin söt btw ? ;)

här är jag och min pojkvän, visst e vi söta tillsammans ? (a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0