Min dag

vaknade runt kvart i sju försökte väcka Annie men det gick inte så bra :S :)
gick upp satte på mig match kläderna, och sen la jag mig i sängen igen en liten stund XD
Förslökte att väcka Ann ännu en gång det blev inte så lyckat den gången håller.
Gick upp igen för att göra frukost. Sen gick jag in i mitt rum för att väcka Ann men då var hon redan vaken:)
Vi gjorde oss iordning för matchen mot Aik.
sen kvart i 9 gick vi ner för att få skjus av Anders (tränare)

Innan matchen börjar har vi samling i omklädningsrummet, Petter och Benny (tränarna) går in i duschen
och Petter råkade gå för nära duschen så den sattes på och han blev jätte blöt hahaha det var skit kul XD
aja men vi van matchen mot Aik med 7-23. Jag gjorde 4 mål :)
Sen spelade vi en till match mot Haninge och det blev 13 lika och det var väl helt okej men vi ville så vinna som vanligt. Nu sitter jag hemma och är inne på Fb och msn, match i morron mot Spåret med 95orna, det tar vi :)

heej då så länge skriver mer sen, puss
// Malin

Kommentarer
Postat av: katta

klart ni gör! :D

2010-02-13 @ 19:39:36
URL: http://jaggorvadfanjagvill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0