Hos Molly :D

haha vi sitter och kollar på hjälp oh äter ben&jerry´s.
igår var vi hemma hos Mollys kompis Fanny, vi åkte dit för att träffa Isabelle :D
och så var det en tjej som hete Moa som också var där... Det var jätte kul, jag var jätte nervös
innan jag skulle träffa dom men det var fett kul juu...
haha det var så jävla kul för Isabelle och Moa snackade om nån kille hela tiden.
jag hade iaf jätte kul, sen en liten stund innan vi skulle åka så kom det en till tjej so hette Matilde.
Och idag så åkte jag och Molly och kollade på Johans match jag tyckte det var kul men molly tyckte väl sådär
jag ville hälsa på honom men vi gick :(
men johan om du läser detta vi måste träffas nån gång snälla det skulle vara jätte kul?<3
nu ska jag gå och kolla på film igen med Molly<3
heejdå hörs kanske i morron

//MALIN
HA DET BRA PUSS!



<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0