TORSDAGS :D

I trosdags var jag men bästa vännen Molly som jag inte har träffat på 5 år :O
men vi har hållt konakten ända sen förskolan...
Men aja jag var med henne i torsdags och det började med att jag åkte till fridhemsplan för att möta upp henne.
Eftersom hon inte hittar i stockholm eftersom hon bor i eskilstuna.
men jag mötte henne och hennes pappa sen åkta jag och Molly till stan :)
Haha vi gick till 3 bikbok för att hitta ett par byxor som Molly ville ha som inte fanns kvar i eskilstuna ;P
Sen åkte vi hem till mig,vi spelade lite wii med mamma och syrran.
sen så åkte vi tillbaka till stan för att gå på bio. Vi såg Alvin och gänget 2 ;D.
Inna bion började så satt vi och flummade lite inne på boigrafen.
När bion var slut gick vi lite till i affärer och kollade.. Sen åkte vi till Mollys pappas affär och satt där en stund...
haha vad kul det var :D
Sen efter det var det dax för dom att åka hem :'(
men jag hade iaf jätte kul.

ÄSKAR DIG MOLLY ♥♥ 
 

// MALIN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0