vill inte åka hem,jag vill bo här. JAG VILL FLYTTA TBX.

jaag vill verkligen inte jag vill bo här men alla dessa underbara människor bor här.
usch det är hemskt jag vill verkligen inte vill stanna här jag vill inte känna den starka längtan igen jag vill vara här vara med er. Nu fan måsta vi börja träffas mkt oftare än vad det har varit okej?snälla jag ber er jag vill verkligen vara med er ni betyder så jävla mkt för mig.
I förskolan då när vi skulle flytta till stockholm, jag satt och grät för jag visste hur mkt jag skulle sakna er speciellt dom jag hade kommit närmast Molly olander,Johan Luu,Hannes Lindström,Daniella Karlsson, Isabelle Östling och Nora Tenow Benulic. men åren gick och jag började fatta mer och mer hur mycket jag verkligen saknade er. jag tappade kontakten med alla förutom Molly.Jag är jätte glad att vi inte tappade kontakten men jag är ledsen över att jag tappade kontakten med alla andra :'(.
2010 kommer bli det bästa året det har redan börjat bäst. Jag fick kontakt med Johan,Isabelle,Daniella.<3
Snart är det typ bara två timmar tills jag ska åka hem igen, jag kommer verkligen att sakna er enormt mkt ni fattar inte hur det känns att sitta här oh skriva det är jag bli faan nästan tårögd.Och om jag nästan börjar gåta för att jag ska åka hem då ska ni veta hur mkt ni betyder för mig. SNÄLLA GLÖM ALDRIG ATT JAG FINNS HÄR FÖR ER VAD SOM ÄN HÄNDER DET BARA ATT RINGA OM DET ÄR NÅTT, VISST DET KANSKE ÄR PINSAMT ATT PRATA I TELEFONEN MED NÅN AN INTE HAR TRÄFFAT PÅ TYP 6ÅR MEN ÄNDÅ NI HAR STOR PLATS I MITT HJÄRTA <3333
nån gång måste vi träffas allihopa eller vad tycker ni?


jag har en nyare bild på min mobil men kan inte lägga in den nu, lägger ut den när jag kommer hem:)

// MALIN
HA DET BRA PUSS!


Kommentarer
Postat av: Nora

Jag saknar dig! jag kommer ihåg när vi var typ hela tiden (': <3

2010-01-31 @ 21:55:19
URL: http://tantobarn.blogg.se/
Postat av: Malin

haha Nora jag skanar dig fett mkt.

Haha jaa det var kul det saknar dom tiderna som F*n. <3

2010-02-01 @ 17:04:09
URL: http://mlindbergss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0