Gäästbloggar ;P

Heejsaan :D
Malin frågade mig om jag ville gäst blogga o det vill jag så :)
Om ni undrar vrf jag gör det så är det för att Malin är på cup :P

Nu tänker jag skriva det jag uppfattar om henne:

Jag har känt Malin sen lekis o mej var den första hon lekte med (misstolka inte) xD
Vi var o är väldigt nära vänner, tro det erller ej men vi är faktiskt som syystrar (L)
När jag fick reda på att Malin skulle flytta började jag stört grina:'(
O jag fick inte träffa henne på flera år efter det :(
men för några månader sen så följde hon med min klasskompis hem hit te Eskilstuna o då fick jag träffa henne igen gissa hur glad jag blev <33
Efter det så uppfattade hon nog en lite knäppare sida av mig för jag skrattade åt ingenting :O
Vi håller fortfarande kontakten så klart :)
Malin är den som mest har ställt upp för mig när jag mått dåligt (L)(L)
Det bästa med Malin: Är att hon för det mesta är glad när man pratar med henne, o att hon sprider vidare den glädjen te alla andra också.
Det sämsta med Malin: Det finns fan inge dåligt om henne <3


MALIN JENNY LINDBERG DU KMR ALLTID ATT FINNAS I MITT HJÄRTA (L)(L)(L)










//iisa<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0