Gästbloggar


Hellu:D

Liksom Issa så frågade Malin mig om jag ville gästblogga och det gör jag såklart:p

Malin:
Jag lärde känna Malin i sexårs och hon är en sån (nu ska jag inte svära) himla söt unge;o
När Malin flyttade tappade vi kontakten och jag vart så ledsen att jag grät i flera dagar:'(
Flera år efter fick jag tillbaka henne i mitt liv genom Issa, (Tack issa:*)
Vi messar varje dag men jag önskar hon kunde flyttade tillbax ist:(
Hon får mig alltid på bra humör och jag älskar henne som min egen syster<3
När jag mår som sämst är det du som lyssnar, du kommer alltig vara en av mina närmaste vänner<33

FRIDA BIRGITTA BROBERG ÄLSKAR SIN MALIN JENNY LINDBERG(L) (L) (L)





//Din Frida<33333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0