Jennie sötaste Andersson :D ♥

Vi lärde känna varandra när vi hade träningar ihop.
Ni kom till sjöstadshallen och tränade med oss. Och sen åt efter med oss :)
Sen kom vi till tyresö hallen och tränade med er.
Jag säger bara fyfan vad jobbig eran träning var trodde typ att jag skulle dö :O :P
haha.
Vi började snacka mer och mer på facebook sen på msn och sen började vi messa fett mycket :D
haha våran humor är fett bääst
Jag: jag gillar inte mitt smeknamn <3
Jennie: vadå rå? <3
Jag: det e ju fett fult och passar inte på mig <3
jennie: haha joo det är ju fett braa du skjuter ju som en häst <3
Jag: hosthost jag tror jag satta mitt tuggummi i halsen :o <3
Jennie: Ojj sitter det fast? :o <3
hahahaha faan dog av garv glömmer aldrig.
Jennie du är fett bäääst på handboll har inte sätt någon så gryym som du är
och jag skojjar inte. Du gör typ as mycket måål. och grym i försvar. Fan det är ju grymt.
Du kom och kollade på oss när vi spelade Harrys cup.
haha när vi skulle berätta för Ann att om våran msn humor och vi typ garvade ihjäl oss. hon ba vad är det som e så kul? och massa haha.
Och du kom och kollade på team sportia slutspelet :D hejade fram oss fett snällt ju.
aww du fattar inte hur glad jag är att jag fick lära känna dig. En så underbar fin person som du <3
asså du är så fett snäll söt rolig så helt jävla underbar :D<3
Saknar dig fett mycket. Du skulle ha varit med mig på valborg och haft fett flum i stället för på ditt land.
haha du verkade ha fett tråkigt när du messade mig. Du kunde ju ha sovit hon mig och allt :)
aja nästa år? :) <3
aja skulle kunna skriva hur mycket som helst typ men du kommer inte orka läsa :P  <3
Fett sööööta bilder Jennie haha tog från facebook <3
Malin Lindberg ♥ Jennie Andersson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0